Kui turvaline on CareMate kodu- ja isikuhooldusplatvormi kasutada?


Seoses abikäte vahendamisega hooldusabi toiminguteks eakatele ja puuetega inimestele nende kodus, küsisime oma senistelt klientidelt ja  huvilistelt CareMate kasutamise kohta. Mis olid nende esimesed mõtted ja hirmud meie platvormi külastades?

Esmasel pilgul tundub kõik liiga hea, et tõsi olla. Vajad paar tundi nädalas või paar korda päevas abikäsi, et lähedane saaks kodus elada ja hooldatud? Kas tõesti tuleb koju? Kas tõesti siis sellisel ajal, kui vaja? Kas tõesti saab ise valida, kes tuleb? Jah, see kõik on tõesti tõsi.

1. hirm: kas teenusepakkujad on selleks ikka pädevad? Paljud ei ole ehk kursis, aga kõik hooleandjad, kes CareMate platvormile teenusepakkujaks pääsevad, peavad tegema korraliku eeltöö. Esmalt peab CareMate värbamisspetsialist nendega maha intervjuu, et selgitada välja motiivid. Teiseks tuleb neil läbida taustakontroll. Ja kõige olulisem, kolmas komponent, on põhjalik ettevalmistav kursus, mis tuleb viielisena suurepäraselt läbida. Paljud esmased teenuseosutamise huvilised jätavad asjad sealkohal katki, sest saavad väga selge ülevaate, et tegemist on empaatilise ja väga vastutusrikka teenusepakkumisega. Selleks ei olda valmis. Selgitame seda välja igal etapil. Abi andmine vajab nii vaimseks toeks kui ka füüsilise toe pakkumise tööohutuseks väga põhjalikku õpet ja ilma selleta keegi CareMate platvormile teenuseid osutama ei pääse. Tõsi ta on, mõnel on juba varasemalt olemas kutse ja kogemusi. Sellel juhul tuleb CareMate koolitus läbida osaliselt. Kaks korda sama asja õppima me ei sunni, kuid meeldetuletust ikkagi vaja.

Praegusel koroona ajal on eriti tähtis hügieen ja nakkuse vältimise oskus. Sellele on kursusel süvitsi tähelepanu pööratud. Õnneks pole tänaseks teada ühtegi juhtumit, et mõni CareMate platvormi kasutaja oleks viiruse saanud.

2. hirm: kas on ikka turvaline? CareMate peamine võlu ongi selles, et see on leping kahe osapoole vahel. Kõik on üles märgitud ja kirja pandud platvormisiseselt. Kõik, mis tellitakse, saab märke maha ja teenusepakkuja ei ole mingit võimalust öelda, et ta ei tee kõiki tellitud tegevusi ära, kui oli nõus tellitu vastu võtma. Kui tellimust lõpetatakse, siis alati tuleb ka teistpidine tagasiside, mis läheb raportitesse. Sealt saab teada, kuidas tellimuse osutamine sujus. Kas midagi peaks muutma, kas kõik läks hästi? Tagasiside saavad kõik tellijad ning kui midagi tekitab muret, saab alati pöörduda CareMate infoliinile, kes tuleb appi olukorda selgitama. Seni ei ole olnud ühtegi juhtumit, kus kliendid ei oleks hooleandjatega rahul. Kui tekib ebakindlus, saab alati teenusepakkuja välja vahetada. Samuti on tavapärane see, et esimesel kohtumisel saadakse teenusepakkujaga veidi tutvust luua ja siis otustada, kas teda tahetakse püsivalt tellida.

3. hirm: kas alati on teenusepakkuja võtta, kui tarvis? 98% juhtudest on teenuse osutamine alati ära korraldatud. Kui lemmik teenusepakkuja otsustab lahkuda seda teenust täielikult pakkumast, siis on alati võimalik valida endale uus. Kui ta aga ajutiselt ei saa, siis valida asenduseks teise inimese. CareMate platvormi teenusepakkujad on professionaalid, kes on platvormi kaudu teenuseid pakkumas just seetõttu, et nad saavad paindlikult ja eraelu segamatult professionaalselt teenuseid osutada.

4. hirm: kas platvormi kasutamine on keeruline? Ei ole, kuigi tegemist on iseteenindusega. Platvorm pakub võimalusi teha valikuid ainult siis, kui kindlalt tellimusele saadakse soovitult ajaliselt, piirkonna ja teenuste järgi appi tulla. Ise ei pea rohkem tööd tegema, kui vaid valima vajaduse järgi tegevused, ajad ja abikäe või mitmed ning kutse teele saatma. Maksed toimuvad platvormisiseselt.  Saab tellida korra kaupa, aga ka korraga nädala või kuu eest. 

Registreerida ja proovida karta pole vaja. Mingeid lisakohustusi ei teki ja vajadusel saab ennast hiljem kustutada, Selleks saate paluda enda kohta käiva info eemaldada. Kõik andmed on turvaliselt käsitletud.

Kui mõni küsimus jäi vastamata, siis oleks CareMate tiim väga rõõmus, kui võtate ühendust info@caremate.ee teel ja küsite.


Eelmine
KODUNE HOOLDUSABI LÄHEDASELE PROFESSIONAALIDELT
Järgmine
Kuidas hoida eakate ja krooniliste haigete tervist suvekuumuses?